مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-25سياسي

توانمندسازی مددجویان با استفاده از ظرفیت سازی کمیته امداد و جهاددانشگاهی 


در دیدار رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با رییس جهاد دانشگاهی استان بر توانمندسازی مددجویان با استفاده از ظرفیت سازی دو نهاد تاکید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی در دیدار رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با رییس جهاد دانشگاهی استان بر توانمندسازی مددجویان با استفاده از ظرفیت سازی دو نهاد تاکید شد.

محمد عرب، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، امروز یکشنبه چهارم تیر در نشست با رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال گذشته بیش از 6 هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی در استان ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه دولت با کمکی که در حوزه اشتغال داشت پرداخت تسهیلات اشتغال را تا دهک پنجم به کمیته امداد واگذار کرد، افزوود: 39 درصد تسهیلات پرداختی در روستاها و ایجاد اشتغال روستایی است و همین تسهیلات پرداختی بسیار گره گشا بوده است.

عرب با بیان اینکه یکی از بحث های بسیار مهم در این نهاد توانمندسازی مددجویان است، اظهار کرد: آمادگی انعقاد تفاهم نامه در این زمینه را با جهاددانشگاهی داریم.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این نشست اظهار کرد: می توان قراردادهایی سازمانی برای توانمندسازی و اشتغال خانگی منعقد کرد تا مددجدیان بیشتری بهره بب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی مددجویان با استفاده از ظرفیت سازی کمیته امداد و جهاددانشگاهی 

توانمندسازی مددجویان با استفاده از ظرفیت سازی کمیته امداد و جهاددانشگاهی